Insyaallah blog ini akan menyiarkan gambar-gambar rumah terbuka dalam post akan datang. Terlebih dahulu saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan terima kasih tidak terhingga kepada semua yang telah hadir. Kehadiran anda semua yang begitu ramai sekali tidak ternilai buat saya, keluarga dan semua AJK PKWR Kubang Rotan. Kami semua menghargai sokongan seluruh lapisan masyarakat.

Terima kasih khusus kepada jiran-jiran saya semua yang berkorban ketenangan mereka untuk menerima ribuan tetamu ini.... dekat di hati walau selalu jauh di mata.

She she kepada kelab penyokong PAS DUN Kubang Rotan... tahun ini ada hidangan yang dikendalikan mereka...jangan bimbang pasti halal..

Pastinya terima kasih & tahniah kepada semua AJK PKWR Kbg Rotan, MKK DUN Kbg Rotan, Dewan Pemuda PAS Kuala Kedah, PAS Kawasan Kuala Kedah yang menjadi tulang belakang kepada kejayaan rumah terbuka ini.

Terima kasih daun keladi kepada semua penyumbang dan penaja makanan untuk semua tetamu rumah terbuka ini. Untuk makluman hampir keseluruhan hidangan punya penaja tersendiri. (ingat nak sebut kat sini, nanti di gambar-gambar saya akan letak nama-nama penyubang insyaallah)

Semua telah memberi komitmen terbaik untuk menjaya program ini, tapi kalau nak dipilih yang terbaik dari yang terbaik tahun ini kita nobatkan Sdr. Shukri Omar sebagai tulang belakang yang menjayakan rumah terbuka ini.

Ya Allah telah banyak keburukan kami yang Engkau tutupi, lebih banyak kebaikan kami yang Engkau sebarkan... ampunilah kami, kami semua hambaMu bersyukur kepadaMU...

Mohd. Nasir Mustafa

0 comments: