Latihan Bermula.......

Shakri ketika memberi taklimat kepada pemain yang layak ke sesi latihan seterusnya.
30 orang layak ke saringan seterusnya.

Wakil tunggal Kaum Thionghua, Ah Seng (baju Jalur) turut hadir latihan
pada hari kedua. Walaubagaimanapun beliau terpaksa akur dengan keputusan
jurulatih kita Mohamad Ramlee dan Shakri apabila digugurkan pada hari
ketiga latihan. Skill, fitness, teamwork segalanya diambilkira.

Kehangatan Liga Bolasepak Piala MB Kedah semakin terasa. Pemilihan terbuka dibuat pada Sabtu 04 April lalu menarik ramai penyertaan di kalangan anak-anak muda di sekitar DUN Kubang Rotan. Hampir 80 penyertaan diterima pada hari tersebut.
Jurulatih DUN, Mohamad Ramlee dan Shakri optimis skuad yang bakal dibentuk ini mampu menggalas cabaran di peringkat kumpulan nanti. DUN Kubang Rotan di dalam kumpulan 3 bersama DUN Bakar Bata, Anak Bukit, Pengkalan Kundor, Kota Darul Aman. Perlawanan ini dijadualkan berlangsung pada 08 Mei 2010 di Stadium Suka Menanti.
Kepada peminat, penyokong setia pasukan DUN Kubang Rotan marilah kita beri sokongan padu kepada skuad kita di sana nanti.
Latihan kini dibuat pada jam 5.15 ptg di Stadium Mini Peremba. Hari ini Khamis adalah hari keempat latihan. Jadi pakat-pakatlah kita mai jengok adik-adik kita di sana.
YB Nasir turut meminta semua pemain supaya memberi fokus kepada latihan dan mengambil berat soal disiplin. Kerana ini dapat memberi jaminan kepada kejayaan. InsyaAllah kita akan dapat beraksi di Final nanti.

0 comments: