PKWR mengucapkan terima kasih kepada seluruh petugas yang bertungkus lumus berganding tenaga menjayakan Program Motivasi Rakyat bagi siri ke-5 yang diadakan pada 01 Mei 2009, Jumaat Jam 9.30 Mlm di Dewan Orang Ramai Tongkang Yard.

Motivasi ini berbentuk kuliah bertajuk Mencari Kebenaran. Hebatnya program kali ini selain dihadiri hampir 800 orang, di buat bersebelahan flat Tongkang Yard yang dihuni oleh kaum Melayu, Cina dan India. Tentulah corong-corong kita dihalakan ke flat ini turut didengari oleh penghuni di situ. Dari segi mesej kepada penduduk setempat amatlah berhasil sekali. Terima kasih kepada Bob, Firdaus, Naim, Mat Setia, Abu Hasan, Bang Ji Nasi Malaysia dan ramai lagi kawan-kawan di Tongkang Yard tu. Inilah kepimpinan di situ yang terhasil selepas PRU12.

Ramai bangsa-bangsa selain Melayu hadir pada malam itu. YB Nasir, Pakteh Aris selaku Pengarah PKWR dan Penceramah sendiri diraut wajah mereka terlihat kegembiraan dengan kejayaan ini. Kita harap Allah SWT memberkati semua usaha yang telah dilakukan demi keranaNya…….. Allahuakbar!!!! Dulu janganlah harap bendera nak boleh dipasang di Tongkang Yard, Alhamdulillah…. Malam tu dah boleh buat Mercu Tanda PAS Cawangan dengan menggunakan Tayar. Seumur Hidup Mat Sabu tu baru mai ceramah di situ.


Kaum Muslimat juga hadir melihat program anjuran PAS kali pertama di usia mereka yang diadakan di Tongkang Yard

Petugas mengawal lalulintas. Syok tengok petugas ada melayu, Cina

Walaupun konsep kuliah bersantai ini ada pendekatan baru, peniaga juga turut tidak melepaskan peluang berdagang di situ. Kehadiran mereka memeriahkan lagi suasana malam itu

Wakil Peribadi YB Nasir, Ah Kang pun mai sekali. dok dengar tepi Pakya Hindustan dan Cikgu Aji.

Toke PA System, Mat Ed letih sampai tertidur

Sifu dok depan sekali bersama dengan rakyat Tongkang Yard. Tahniah Pak Teh, bulan depan nak buat situ lagi ke

Khusyuk ka, mengantuk ka.... Inilah yang dikatakan bersantai.

Kehadiran pada malam itu amat baik sekali yang melibatkan penduduk setempat dari berbilang kaum

Hj Mohamad Sabu bersama YB Nasir serta rakan-rakan PKWR bergambar di depan papan tanda cawangan yang dibuat dari tayar terpakai. Beliau merasmikannya sebaik selesai ceramahnya.

Haji Mohd Sabu, Timbalan (Ops silap) Naib Presiden PAS sedang menyampaikan ucapan

Alee (Lee Hok Seng) tak terlepas peluang untuk mengikuti Motivasi Rakyat bagi Siri Ke-5 ini.


posted by admin

0 comments: